Často kladené otázky

Pre domácnosti
Aby si sa mohol skontaktovať s pomocníkmi, t.j. poskytovateľmi služieb, musíš mať aktívne členstvo. Prihlás sa do svojho Konta domácnosti, klikni na linku Konto domácnosti v hornom menu a v časti Cenník zvoľ členstvo podľa tvojej potreby. Vytvor objednávku a po uhradení objednávky (po pripísaní platby na náš účet) dostaneš e-mailovú informáciu o aktivácií členstva. Následne, po dobu platnosti členstva môžeš neobmedzene kontaktovať pomocníkov v našich zoznamoch profilov.
Áno, aj firmy sa môžu registrovať na stránke a ponúkať svoje služby domácnostiam, prípadne hľadať na stránke nových zamestnancov medzi pomocníkmi.
Stačí prejsť na stránku https://www.domelia.sk/domacnost a v krátkom formulári vyplniť emailovú adresu a heslo. Po zaregistrovaní sa Ti vytvorí Konto Domácnosti, ktoré budeš potrebovať pri využívaní možností na stránke.
Služba je spoplatnená až od momentu, keď potrebuješ kontaktovať pomocníka. Inzercia a prezeranie profilov pomocníkov je zdarma. Až keď sa rozhodneš komunikovať s pomocníkom, budeš vyzvaný k objednávke a úhrade členstva. Až po úhrade členstva budeš môcť neobmedzene komunikovať s pomocníkmi.
Po prihlásení sa do Konta Domácnosti, v hornom menu klikni na Konto domácnosti, čím sa ti rozbalí aj možnosť Cenník alebo rovno prejdi na objednávkový formulár https://www.domelia.sk/objednavka/vytvorit-objednavku. Následne si vyber členstvo, ktoré ti vyhovuje a vytvor objednávku.
V súčastnosti máme dva druhy členského poplatku: 9€ na jeden mesiac a 12€ na tri mesiace.
Členstvo umožňuje plné využívanie stránky bez akýkoľvek obmedzení v kontaktovaní a komunikácii s pomocníkom.
Objednávku je možné uhradiť šiestimi spôsobmi: bankovým prevodom, jednorázovou platbou kartou cez službu CardPay, opakovanou platbou kartou cez službu ComfortPay, SMS platbou alebo darčekovým poukazom prostredníctvom benefitných systémov Benefit Plus alebo Edenred. V prehľade objednávok si môžeš skontrolovať aký druh platby si pri objednávke zvolil.
Do kontaktného formulára https://www.domelia.sk/kontakt nám napíš variabilný symbol objednávky, ktorý nájdeš v Prehľade objednávok vo svojom Konte Domácnosti a daj nám vedieť na aký spôsob platby si to želáš zmeniť. Počas pracovných dní ti to vieme obratom upraviť.
Inzerát zverejníš zdarma po prihlásení do svojho Konta Domácnosti, kde v hornom menu nájdeš časť Moje inzeráty. Po kliknutí na tlačidlo Zverejni inzerát zdarma, vyber aký typ inzerátu chceš vytvoriť. Po vyplnení obidvoch krokov formulára sa inzerát nastaví na zverejnenie. Po kontrole administrátorom a schválení inzerátu sa inzerát zobrazí medzi ostatnými inzerátmi na stránke.
Inzerát sa zobrazí na stránke ihneď po kontrole a schválení inzerátu administrátorom stránky, ktorá prebieha denne medzi 8:00 až 16:30 hodinou. Po schválení sa váš inzerát ocitne medzi ostatnými pracovnými inzerátmi.
Doba hľadania je veľmi rôznorodá - záleží veľmi na podmienkach, ktoré sa ponúkajú, prípadne požiadavkách, ktoré sa vyžadujú. Avšak, pre čo najrýchlejšie nájdenie vhodného pomocníka odporúčame domácnosťiam zverejniť zdarma inzerát a tým aktívne osloviť vhodných pomocníkov v ich okolí.
Áno, všetky profily pomocníkov sú kontrolované denne medzi 8:00 až 16:30 hodinou. Na stránke sa zobrazujú len overené profily pomocníkov.
V každom profile pomocníka je možnosť priameho kontaktovania pomocníka. Avšak pre kontaktovanie je potrebné mať objednané a zaplatené členstvo.
Áno, ale musíš si ho vypýtať priamo od pomocníka. Stačí ho kontaktovať prostredníctvom jeho profilu, kde mu odošleš správu. Avšak kontaktovanie pomocníka je podmienené objednaním a zaplatením členstva.
Domelia nie je personálna agentúra, ale inzertný portál ponúkajúci mikroprácu v domácnostiach. Preto na Domelii domácnostiam ponúkame možnosť vytvoriť si pracovný inzerát a priamo sa skontaktovať s pomocníkmi. Čiže celý výber a dohodnutie spolupráce s pomocníkom si realizuje domácnosť sama.
V zozname profilov pomocníkov si vyber profil pomocníka, ktorý ti vyhovuje. V každom profile pomocníka máš možnosť priamo sa skontaktovať s pomocníkom a tak dohodnúť podmienky spolupráce. Pre kontaktovanie poskytovateľa budeš však potrebovať objednané a uhradené členstvo.
Stačí sa prihlásiť do svojho konta, kde v hornom menu klikni na Nástenku. Tu, v časti Dĺžka členstva, nájdeš informácie o platnosti aktuálneho členstva, pod ktorým sa ti zobrazí možnosť prejsť na Prehľad objednávok alebo rovno možnosť Zrušiť predplatné. Kliknutím na možnosť Zrušiť predplatné sa ti automaticky zruší predplatné členstva.